Opplever du at flere av dine besøkende i din nettbutikk forlater handlekurven uten å gjennomføre kjøpet? Da er du ikke alene. Se for deg en kunde som surfer rundt på nett for å kjøpe en gave. Personen kommer inn i din nettbutikk, trykker på kjøpsknappen, legger inn informasjon og skal til å trykke "gjennomfør kjpet". Plutselig kommer sjefen inn og denne personen trykker bort vinduet i all hast. Selv om dette er et enkelt eksempel er tallene likevel tydelig. En ansatt blir i gjennomsnitt forstyrret 56 ganger pr dag. I tillegg forlater hele 69% sin handlekurv før betaling. Hvor mye taper din butikk på dette i dag?
Med enkle grep kan vi i 24Nettbutikk vise deg hvordan du kan redusere tapt salg i forbindelse med forlatte handlekurver, samt øke konverteringen på de som faktisk forlater handlekurven. Andre studier viser nemlig at du kan konvertere tilbake mellom 5-11% av forlatende handlekurver.
I samarbeid med Ve tilbyr vi en smart funksjonalitet som kan øke salget ditt med opp til 20% gjennom flere betalende kunder. Samtidig kan det øke gjennomsnittsverdien på salgene dine med i snitt opptil 11%. Dette gjøres via 2 funksjoner i butikken din - VePanel og Hent tilbake avbrutte handlekurver via e-post.
VePanel
Hvis en kunde viser tegn på at vedkommende vil forlate siden din, aktiveres VePanel og dermed øker sjansen for at kunden forblir på nettsiden.
Hent tilbake avbrutte handlekurver via e-post
Gjenoppta kontakten med brukere som avbryter kjøpsprosessen, og hent dem tilbake til nettstedet for å fullføre handelen.
Slik fungerer det:
Eller send en epost til vår support så hjelper vi deg i gang på 1-2-3:
post@24nettbutikk.no
Ønsker du mer informasjon, trykk her