E-postmarkedsføring er nok den mest kostnadseffektive måten å markedsføre seg på, og det er hele 14 ganger så stor sjanse for at en eksisterende kunde av deg kjøper på bakgrunn av en annonse, som at en ny kunde gjør det!* Så hvordan bygge gode nyhetsbrevslister?
Per i dag vil ca 60 % av dine kunder melde seg på nyhetsbrev i kassepunktet. Men når kun et fåtall av dine besøkende gjennomfører en handel, vil de fleste aldri få valget. Det vil da være mer fornuftig å få de til å melde seg på nyhetsbrevet allerede når de kommer inn i butikken.
Et påmeldingsskjema til nyhetsbrev med riktig budskap, er altså et godt virkemiddel for å bygge nyhetsbrevslister.
Bestilles ved å ta kontakt med support
Om du trenger hjelp til design av påmeldingsskjema er det bare å ta kontakt.
Målet trenger ikke nødvendigvis å få brukeren til å melde seg på et nyhetsbrev. Du kan velge å ikke vise skjemaet og heller føre kunden til spesielle produkter eller kategorier. Perfekt om du har kjempetilbud eller vil opplyse brukeren om andre nyheter!
Påmeldingsskjemaet kan altså brukes og utformes på mange ulike måter. Her er noen flere eksempler:
Med vennlig hilsen
24Nettbutikk-teamet