Heldigvis står e-post stødig som en effektiv – kanskje til og med den aller mest effektive – markedsføringskanal i 2018. Sosiale medier endrer stadig vekk sine kriterier, og får ikke helt dreisen på det for å bli den mest foretrukne markedsføringskanal.
Sist vi trålet nettet og samlet et knippe slagkraftige fakta, var i 2016. Med andre ord på høy tid å oppdatere innsikten.
24Nettbutikk og MailMojo samarbeider om å gjøre det superenkelt for alle som har nettbutikk å sende ut nyhetsbrev direkte fra systemet. Denne våren kommer vi til å dele vår kunnskap om hva som skal til for å bli skikkelig dreven på e-postmarkedsføring, og vi håper tipsene kommer til nytte.
Del 1 - Hold stilen - Hva bør du tenke på for stil og tone i nyhetsbrevet ditt
Del 2 - Derfor bør du med nettbutikk bruke nyhetsbrev
Heldigvis står e-post stødig som en effektiv – kanskje til og med den aller mest effektive – markedsføringskanal i 2018. Sosiale medier endrer stadig vekk sine kriterier, og får ikke helt dreisen på det for å bli den mest foretrukne markedsføringskanal. Derfor troner e-post fremdeles på pallen for både kunder og markedsførere.
Ønsker du å prøve nyhetsbrev-funksjonen gratis? Gå inn i ditt adminpanel, trykk på "moduler" og deretter "nyhetsbrev". Opprett en gratis bruker og kom i gang på 1-2-3!
Ta en titt på denne oversikten for å se hvor viktig og nyttig e-postmarkedsføring er:
Fortsatt ikke overbevist om hvorfor du burde ta i bruk nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Eller er du usikker på hvordan du skal komme i gang?
Prøv MailMojo gratis. Registrer deg og opprett en konto her eller gjør det direkte i din admin.
Gå inn i ditt adminpanel, trykk på "moduler" og deretter "nyhetsbrev".
Denne artikkelen har tidligere blitt publisert på MailMojos egen blogg.