Statistikk viser at 79% av kundene foretrekker live chat utelukkende på grunn av umiddelbarheten det tilbyr sammenliknet med andre kanaler.
De siste årene har chat seilet opp som en av de mest ønskede kommunikasjonskanalene blant netthandelskunder.
Den største fordelen med å tilby en chatløsning på nettbutikken er at kundene dine får svar på spørsmålene de har umiddelbart, som vil gi deg som nettbutikkeier mulighet til å øke antallet potensielle kunder og salg dramatisk ved å eliminere friksjon og bygge tillit.
Som kunde av 24Nettbutikk får du tilgang til en integrert chatløsning du kan benytte helt gratis.
Å gi kundestøtte i sanntid med livechat bidrar til å redusere svartiden på en kundehenvendelse betraktelig, og redusert svartid fører til økt kundetilfredshet. Med 24Chat har du også mulighet til å utforme autosvar basert på kundens spørsmål, slik at du i mange tilfeller slipper å være fysisk tilstede for å yte god kundeservice.
24Chat krever ikke at kunden må legge igjen e-post eller annen identifikasjon før han eller hun selv finner det nødvendig for videre fremdrift i forespørselen, noe som også kan bidra til å skape både tillit og trygghet for kunden.
Du som butikkeier kan yte god kundeservice uansett om du sitter på kontoret eller er på farten. Med 24Chat-appen vil du bli varslet og kan svare på spørsmål direkte fra telefonen din.
kr 0,-
fra kr 0 per mnd - se alle priser
Én bruker
Mobilapp
Historikk i 7 dager
kr 0
Uendelig antall brukere
Mobilapp
Historikk i 6 måneder
Opprett grupper
E-postintegrasjon
Legg til åpnningstider
kr 249
per bruker - per måned
årlig betaling
Alt i Pro
Chatbot-støtte
Rapportering
API og integrasjon
Net Promoter Score
kr 499
per bruker - per måned
årlig betaling