I de aller fleste nettbutikker overlates kunden til seg selv. Noen få har en bemannet chat-løsning, men dette tilhører sjeldenheten. Nå kan du "Ansette" din helt egen assistent som kan hjelpe kundene dine 24/7 🙌
De besøkende får en bedre kundeopplevelse - de får svar hele døgnet
Du sparer antall henvendelser til kundeservice
Nettbutikken får flere besøkende fordi brukerne opplever at de får nyttige svar
Assistenten hjelper de besøkende med å finne riktig produkt. Dette gir deg økt salg.
Kan finne produkter basert på detaljer i produktark / FDV
Bruker kan be coreAI sammenligne produkter, komme med anbefalinger og ha en dialog med nettbutikken, slik at butikken har kundeservice 24/7
Kan vise lenker til produkter med bilder og egenskaper.
Kan leveres med skreddersøm mot ordre, ERP og annet
Eksempler:
La oss tenke at en kunde går inn i en jaktbutikk med mål om å kjøpe seg en ryggsekk. Kunden spør assistenten:
Eller denne kunden som ønsker å kjøpe en kjole med blomster:
Dette var et par små eksempler på hva assistenten kan hjelpe med.
Full tilgang til assistenten.
Via ditt eget administrasjonspanel for assistenten kan du gjøre en rekke ulike operasjoner.
Endre farge og utseende på assistenten.
Velge hvor du ønsker å vise assistenten (Som en "boble" eller som en lenke)
Skrive inn tekst om assistenten ikke har svaret på spørsmålet stilt av kunden.
Lage en velkomsthilsen
Lage ulike "Prompts": F.eks. gi svar basert på hvilket spørsmål kunden legger inn.
Lære opp assistenten med å legge til flere kilder assistenten kan finne informasjon. Perfekt om du har egen blogg.
Få logg over alle spørsmål kundene dine stiller til assistenten.