Opplever du at flere av dine besøkende i din nettbutikk forlater handlekurven uten å gjennomføre kjøpet? Da er du ikke alene. Se for deg en kunde som surfer rundt på nett for å kjøpe en gave. Personen kommer inn i din nettbutikk, trykker på kjøpsknappen, legger inn informasjon og skal til å trykke "gjennomfør kjpet". Plutselig kommer sjefen inn og denne personen trykker bort vinduet i all hast. Selv om dette er et enkelt eksempel er tallene likevel tydelig. En ansatt blir i gjennomsnitt forstyrret 56 ganger pr dag. I tillegg forlater hele 69% sin handlekurv før betaling. Hvor mye taper din butikk på dette i dag?
Med enkle grep kan vi i 24Nettbutikk vise deg hvordan du kan redusere tapt salg i forbindelse med forlatte handlekurver, samt øke konverteringen på de som faktisk forlater handlekurven. Andre studier viser nemlig at du kan konvertere tilbake mellom 5-11% av forlatende handlekurver.
I samarbeid med Ve tilbyr vi en smart funksjonalitet som kan øke salget ditt med opp til 20% gjennom flere betalende kunder. Samtidig kan det øke gjennomsnittsverdien på salgene dine med i snitt opptil 11%. Dette gjøres via 2 funksjoner i butikken din - VePanel og Hent tilbake avbrutte handlekurver via e-post.
VePanel
Hvis en kunde viser tegn på at vedkommende vil forlate siden din, aktiveres VePanel og dermed øker sjansen for at kunden forblir på nettsiden.
- Forbedret ytelse på nettstedet: Øker nettstedets konverteringsfrekvens ved å styrke engasjementet og redusere antall avbrutte kjøp.
- Datadrevne avgjørelser: Smart profilering basert på kundens atferd for å levere riktig budskap til riktig tid.
- Enhetstilpasset: Forbedre brukeropplevelsen på flere enheter med fullt fleksibelt grensesnittet.
- Nødvendige verktøy: Viser nyttige verktøy, produkter og budskap for kunden din.
- Intuitiv design: Brukervennlig og intuitiv design som kundene vil like å bruke.
- Tilpasset design: Design og stil kan tilpasses butikken din.
Hent tilbake avbrutte handlekurver via e-post
Gjenoppta kontakten med brukere som avbryter kjøpsprosessen, og hent dem tilbake til nettstedet for å fullføre handelen.
Slik fungerer det:
- E-post blir sendt til kunden: Når en kunde avbryter kjøpsprosessen av en eller annen grunn, sendes det en e-post til kunden slik at handelen kan fullføres.
- Konverteringsøkning: Denne funksjonen har en Click to Conversionrate på hele 29%!
- Tilpasset design: Utseende på e-posten er spesialtilpasset din nettbutikk med din logo og dine farger.
- Eget administrasjonspanel: I tillegg vil du motta et eget administrasjonspanel hvor du har full oversikt over åpningsfrekvens og konvertering.
Hva må du gjøre for å selge mer?
- Logg inn på din Admin
- Gå til "moduler" --> "Remarketing"
- Trykk på "aktiver"
- Følg stegene derfra
Eller send en epost til vår support så hjelper vi deg i gang på 1-2-3:
post@24nettbutikk.no
Bestill i dag!
- Kostnaden for videreføringen av tjenesten er kun 5% CPO (Cost Per Order). Det vil si at det blir trukket 5 kroner av de 100 kronene Ve hentet tilbake for deg. Husk at dette er salg du ellers ikke ville ha fått hadde det ikke vært for funksjonen fra Ve.
- Videre har du full kontroll på hvor mye mersalg du får ut av tjenesten via ditt eget administrasjonspanel
Ønsker du mer informasjon, trykk her