Google sitt gratis analyseverktøy som hjelper deg med å følge utviklingen i butikken din dag for dag. Du kan også måle salg og konverteringer, få fersk innsikt i hvordan besøkende bruker nettstedet ditt, hvordan de ankom nettstedet, og hvordan du kan få dem til å komme tilbake.
Les mer om Google Analytics her
Google Tag Manager er et gratis verktøy som lar deg administrere og distribuere sporingspiksler på nettbutikken din slik at du får vite mer om hvilke handlinger kundene gjør hos deg.
Informasjonen fra din nettbutikk deles med Google Analytics gjennom Google Tag Manager.
Å vite hvilke produkter dine kunder søker etter kan hjelpe deg med innkjøp av de riktige produktene, samt hjelpe deg med søkemotoroptimaliseringen når du skriver produkttekster.
Salgsrapport kan eksporteres eller skrives ut når du måtte ønske. Salgsrapportene inneholder, sammen med ordrebekreftelsene, alt regnskapsføreren eller du trenger for å føre regnskap.
Her får du full oversikt over produktet. Første gang du la det inn, lagerendring i form av salg, retur, sletting og oppdatering av lager.
Finn ut av hvem som har kjøpt et spesielt produkt og når det ble kjøpt.
Få oversikt over dine bestselgere og velg om du ønsker å vise disse til kunden i egen boks.
Velg også om du ønsker visningen skal baseres på de produktene som faktisk har solgt best, eller bestem selv dine bestselgere.
Få oversikt over butikkens utvikling over tid.